Zákaznická podpora

Komfortní, bezbolestný a diskrétní způsob jak nepřetržitě sledovat vývoj Vaší glykémie bez neustálého píchání do prstu.
  • Pokud potřebujete poradit, kontaktujete naši zákaznickou podporu

    Telefon: +420 543 432 403 (Po-Pá: 9:00-15:00)
    E-mail: mte@mte.cz

    Nefunkční vysílač nebo přijímáč nám zašlete s informacemi o reklamaci na adresu:

    MTE spol. s.r.o
    Lenka Sládečková
    Hybešova 43
    602 00 Brno

    Reklamační formulář

    Mnoho užitečných informací naleznete v sekci Často kladené otázky, nebo přímo v návodech v sekci Ke stažení.

    V případě reklamace produktu vyplňte reklamační formulář.
    Ze svého účtu na poctechcloud.com vygenerujte soubor PDF s průběhem denních glykémií a nahrejte ho k reklamačnímu formuláři.
    poctechcloud.com : Report - Stáhnout - Denní

    Pokud nepoužíváte cloud ale jen telefonní aplikaci POCTech CGM , vygenerujte soubor .txt a nahrejte ho k reklamačnímu formuláři.
    POCTech CGM : Data - Prohlížení/Export dat - Export - Sdílet

    Pokud používáte jen přijímač, zkopírujte soubor .txt z příjímače a nahrejte ho k reklamačnímu formuláři.

    Po vyplnění údajů a nahraní souborů s průběhem glykémií reklamační formulář odešlete pomocí tlačítka Odeslat.